2014. június 27., péntek

Megint szépre ébredtem

Kezdi bontogatni a szirmait a Giardina rózsa. Kicsit hegyesebb bimbója van, mint az eddig kivirágzott rózsáknak. Kíváncsi leszek milyen lesz teljes pompában. Eddig nagyon szép:) Egy kis illatát már éreztem. De majd este ha hazaérek újra megszimatolom:)
A sieberz oldalán találtam ezt a leírást:
"Csodás illat. Nagyon egészséges Nostalgie rózsa, mely egy pergolán akár a 2-3 méteres magasságot is elérheti. Telt rózsaszín virágai egész évben pompáznak, igazán tartósak és csodás az illatuk."

A tegnap kinyílt Glamis Castle:
Nagyon szép, de illatát nem igazán érzek.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretem a kerted,szeretem ahogy írsz róla és a felújításokról is.....de mikor fogsz végre horgolni?;-)

BoGyo írta...

Szánom bánom bűnömet, nem raktam fel:( Pedig volt egy-két ajándék amit készítettem. De való igaz, hogy mostanában nem jutott rá sok idő. De van jó néhány terv a fejemben, remélem a nyár folyamán lesz alkalmam megvalósítani.

Monika írta...

Egyre jobban rózsa rajongó leszek.:)

Juhmeli írta...

Ó, de milyen szépek! Nagyon viszket a tenyerem, de még ki kell bírnom valahogy saját gyűjtemény nélkül.

Névtelen írta...

Sajnálom,hogy nem tettél fel horgolós munkát,de ha lesz időd horgolni,mindenképpen mutasd kérlek!

BoGyo írta...

Mamka: Én is így voltam. Egyre jobban beléjük szerettem. Régen nem is gondoltam, hogy mennyi féle variációban tudnak pompázni.
Meli: Ha egyszer megerősödnek és tudok róluk levágni vesszőt, nagyon szívesen küldök!
Emőke: Meg fogom mutatni:) Bár én hozzád képest kismiska vagyok a horgolásban:) Még csak tanulgatom.

Eszterkertje írta...

Pedig a Glamis Castle is elég illatos, bár igaz, e tekintetben a Gertrude nálam az összes angolon túltesz.

BoGyo írta...

Biztos picuri volt a bimbó, azért nem éreztem. De a szépsége feledteti. A Gertrud Jekyll-nek tényleg fantasztikus illata van! És most négy virágot szimatolhatok:))