2014. október 14., kedd

Nem tudok ellenállni

Nem szabadna díszfaiskolák közelébe engedni. Múlt héten nekiindultam, hogy egy életem, egy halálom most veszek 5 leylandi-t, ha kész a kerítés ha nem. Ha nem ültetem el őket sosem nőnek meg.
Szóval. Megérkeztem egy faiskolába, kértem a kis ciprusaimat, persze minden volt, csak ők nem. Vagyis lett volna, gyönyörű, hatalmas fácska, csak nagyon nem az én pénztárcámhoz árazva.
A józan ész azt diktálja, hogy köszönjem meg a segítséget és távozzam. Nem így történt. Sajnos körbepillantottam és egy csomó növény kiabálta keservesen, hogy "vigyél haza". Nem tudtam nekik nemet mondani, hazavittem őket.
Van köztük borbolya, kecskerágó, rózsalonc, pampafű, alangfű, nagymeténg és orbáncfű. És egy meseszép szellőrózsa.
Persze másnap csak megindultam megint, mert nem hagyott nyugodni ez a leylandi kérdés. És csak találtam egy faiskolát, ahol szépeket árultak nem horror áron. Úgyhogy ők is hazajöttek velem.
Olyan szépek. Ha csak olyan tempóban nőnek mint a tanyán, nagyon boldog leszek.


8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Virágom,viirááááágom:-)
Megint jólelkű gazda voltál!♥A megmentettek meghálálják a törődést és akkor mégis kaptál azt is amit szerettél volna.Ez egy jó nap volt,igaz?

BoGyo írta...

Nagyon jó nap volt! Örültem mint kismajom a farkának. Remélem érzik, hogy milyen fontos feladatuk van, kerté kell varázsolniuk a kopár kis udvarunk és gyorsan növésbe lendülnek:)

Monika írta...

Ne is .Nem érdemes! Rosszabb szenvedélyed ne is legyen..)

BoGyo írta...

Jobb, mint ha az italkereskedésnél érezném ezt:)))
Olyan szép minden növény, csak túl hosszú a kívánságlistám a kert méretét nézve. Valahol meg kell majd húznom a határt.

Juhmeli írta...

Ez igen, jól bevásároltál és nem is akármilyen növényekből! Igazi egyéniség, látványosság mindegyik. Remélem sok örömödet leled majd bennük minden évszakban.

BoGyo írta...

Nem tudnék választani melyik tetszik a legjobban. Ma talán a borbolya tetszik egy picit jobban a többi közül. A bordó leveleivel színt visz ebbe a borongós napba. Vagy talán a kecskerágó a kis tarkabarkaságával? %) Á, mondom nem tudok választani.:)

Hedvig írta...

BoGyo, én is elcsábultam a szellőrózsától, remélem, jól érzi majd magát nálunk. Talán tíz éve kerestem, a mi kertészetünk idén hozatott először.

BoGyo írta...

Olyan szépséges! Én is nagyon szurkolok neki, hogy rendben fejlődjön. Egy kis színfolt az őszi világban.