2015. december 9., szerda

Gyurmáztam, vagy hogy készíts pékzsineget házilag:))


Hétvégén meglátogatott anyukám. A trécselés közepette készítettünk neki pár karácsonyfadíszt levegőn száradó gyurmából. Jópofa ez a gyurma, könnyű vele dolgozni, szép fehérre kiszárad, nincs vele sok gond. Akasztónak mindenképp fehér-piros pékzsineget szerettem volna, de a készletem épp a nullához közelít. Úgyhogy szegény ember vízzel főz, meg kellett oldani a problémát. A férjecském egyből megoldást is talált. Nekem volt piros és fehér horgolófonalam, neki meg van egy fúrógépe. Úgyhogy szépen befogatta a fonalak végét, egyikünk kezelte a fúrógépet, másikunk feszesen tartotta a fonalakat és már készült is a pékzsineg:) Még fejleszteni kell a gyártási folyamaton, de nem lett rossz a végeredmény:))

3 megjegyzés:

csakBea írta...

Milyen jó ötlet, eszembe sem jutott volna! Arra is most jöttem rá, 20 év után, hogy tudok varrógéppel gombot varrni.

Névtelen írta...

A gyurmába belenyomtad a csipkét, igaz?
Csinosak a díszeid♥

BoGyo írta...

Bea: A gomb varrást én még nem tudom hogy kell:))) Hétvégén megint fúrót ragadok, mert el is fogyott a legyártott mennyiség:)
Emőke: Egy kis tortapapír volt kéznél, azt nyomkodtam bele. De csipke jobb lett volna, egy kicsit erőteljesebb lett volna a minta. Így elég nehezen kivehető.