2015. december 15., kedd

Minden percet ki kell használni



Meg sem lepődöm, de az eltervezett dolgok negyedével készültem el kb:) Bár még van pár napom, de sajnos a munkahelyemen most kezdődik az év végi hajrá, úgyhogy időm nem sok lesz. Sebaj. Néhány dolog megvalósult, amit szerettem volna, már ennek is örülök. Próbálom a napomat okosan beosztani, hogy mindenre legyen egy kis idő. Ma reggel is a kávé mellett egy kicsit hímeztem, hogy haladjak ezzel a kis mintával. Úgy élvezem készíteni. Aranyos, ahogy előbújnak a madarak, nyuszik.
Hétvégén horgoltam még pár könyvjelzőt ajándékba, úgyhogy lassan összeállnak az ajándékok.  
Ricsi örök segítőm, mindig ott kuporog mellettem, remek kottatartó lett belőle:)) Bár hétvégén megelégelte és elrohant a horgolófonállal, Nem győztem visszaszerezni tőle:)))

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Meg vagy dícsérve, ez már szép munka, sokkal egyenletesebbek az x- ek❤️
A mintaváladztásod is tetszik és nagyon örülök, hogy hímzel....
Szóval Ricsi is szetetne játszani a te " játékaiddal":-) ..... Vaaagy a horgoló cérna megsemmisítésére törekedett, mint gonosz ellenfélre, aki elveszi a gazdi figyelmét;-)))))

BoGyo írta...

Köszönöm a kedves szavakat! Nagyon jól esik, főként Tőled!!
Annyira élvezem most a hímzést, alig várom, hogy nekiálljak a következő mintának:)
Ricsi diktátor igyekszik minél inkább a figyelem középpontjában lenni, úgyhogy emiatt volt a lopás is:) Nagyon élvezte, hogy futkorászom utána, ő pedig száguldozhat előlem:) Kis piszok, ha más nem az ölembe telepszik és nagyokat alszik:) Tavaly ilyenkor ez még elképzelhetetlen volt, annyira turbó egér volt, képtelenség volt mellette normálisan kézimunkázni.

Monika írta...

Nagyon szépséges a mintád!
Nem igazságos,hogy ilyenkor van az évvégi munkahelyi hajrá.:(
Én betegen ITHHON vagyok, így tudok lassan alkotni is.

BoGyo írta...

Köszönöm:) Én rontottam el, hamarabb kellett volna nekiállnom a készülődésnek, nem gondoltam át, hogy ilyen lassú vagyok:)
Neked mielőbbi gyógyulást kívánok!!

csakBea írta...

Nagyon szép, szeretem a kereszt szemes mintát!

BoGyo írta...

Szerintem is olyan kis aranyosak! Jó őket készíteni!