2015. december 1., kedd

Sosem növök fel

Bekeveredtem az anyagoshoz. Veszélyes rám. Bár nagyon nem tudok varrni, a különböző anyagok elvarázsolnak. Olyan mint a papírbolt. Szándékosan távol kell tartanom magam:) De ott voltam. A szebbnél szebb karácsonyi minták... Nem győztem gyönyörködni. Persze, hogy nem jöttem ki üres kézzel. És mit választottam? Vmi szép, elegáns, felnőttes minta helyett, ezeket a kis baglyokat szerettem meg. Itthon meglehetősen szabadon értelmezve a szabás-varrást összehoztam két párnahuzatot.
Reménytelen vagyok, sosem nő be a fejem lágya.


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem jól választottál, ez egy design, nem is gyerekes minta....ha gondolod párna varrásban is tudok segíteni, van egy egyszerű , könnyen érthető és kivitelezhető leírásom;-)

Monika írta...

Nagyon szuperet választottál!!!!!!

BoGyo írta...

Emőke: Nagyon szeretem a baglyokat, ez a kis minta, pedig kifejezetten megtetszett. Esetleg email-ben megtennéd, hogy elküldöd a leírást? Nagyon köszönöm, hogy segítesz!!!
Mamka: Köszönöm:) Olyan kis vidám, jó ránézni.

Névtelen írta...

Persze!
Délután küldöm!

BoGyo írta...

Emőke: Köszönöm!!!