2015. december 3., csütörtök

Ha már ügyes nem vagyok, de legalább lelkes:)



Mondom én, hogy csiga lassúsággal készülnek nálam a dolgok. Azt hiszem már most borítékolhatom, hogy a terveim negyede jó, ha megvalósul karácsonyig:)
Ennek a kis mintának is jó rég álltam neki, most sikerült végleges formába ölteni. Mamkánál láttam a mintát, nagyon megtetszett. Kicsit meg kellett variálnom, mert nem látszott a fehér hímzőfonál a vásznon. 
Szegény mézi több sebből vérzik. Nem vagyok vmi ügyes, de legalább a lelkesedésem még tart:) 
A minta itt megtekinthető:
https://www.pinterest.com/pin/409194316122412174/

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem hiszem, hogy a gyorsaság a fontos, csak az, hogy élvezed amit készítesz. Ritkán születik az ember "profinak", sok gyakorlással hamarosan Te is pontosabban , egyenletesebben fogsz hímezni. A Mézid édes, kellemes darab! Csak így tovább❤️

Aranyalma írta...

Szerintem is aranyos lett!

BoGyo írta...

Emőke: Köszönöm a biztatást! Rám fér:) Azért kicsit le tudok törni, ha nem úgy sikerül vmi, mint kellene:)
Aranyalma: Köszönöm! Szeretettel készült,remélem az érződik rajta:)

Monika írta...

Nem is értem,miért szólod le magad! KOMOLYAN!!!! Tüneményes a mézid! Az enyém még mindig várja a végső megjelenését. Na,akkor ki a nem ügyes? :)))

Hedvig írta...

Iszonyú cuki!

BoGyo írta...

Mamka: Aranyos vagy! Majd minden szépen végső formát ölt!
Hédi: Köszönöm:)

csakBea írta...

Ó, már mindjárt itt a karácsony, nekem meg fel sem tűnt eddig...!

(Láttalak a BARF-os csoportban, megy a nyersezés Ricsinek?)

BoGyo írta...

Hipp-hopp eltelik ez a pár hét és utána a húsvéti nyuszit nézegetjük a boltokban:)
Három hónapja kezdtük, Ricsi nagy örömére. A táppal sem volt gondja, de észrevehetően jobban szereti az igazi eledelt. Szerencsére eddig minden ok, nem volt semmivel gondunk. Mindent megeszik. Mókás volt, hogy először azt sem tudta mihez kezdjen a nagyobb csontos részekkel. Most meg már úgy rágja őket, mint egy oroszlán:) A szöre gyönyörű (szerintem a mopszokhoz képest most kevésbé is hullik), a fogai hófehérek (a kis kezdődő fogkövek teljesen eltüntek), jó formában van, energikus. Úgyhogy eddig nagyon örülök:)

csakBea írta...

Hát én is remélem, hogy Bodzának sosem lesz fogköve, mert Bátornak és Bogyónak szörnyű volt...