2012. október 8., hétfő

Never ending story

A cukkinit agyon sem lehet csapni. Azt hittem már nem lesz több termés, hm tévedtem egy kicsit. A levelek alatt megbújtak a "kis gazfickók". Lett 4 db 60 cm-nél nagyobb termés és még számos kisebb.  Eszméletlen nagyok, agyon lehetne csapni vele valakit.
Sajnos a sütőtök nem jött be ennyire. Pár darab lett csak, és érdekes, hogy most kezdi kinyomni a kis tököket, de azokból már nem lesz semmi:( Őket még hagyom, hogy megcsípje a dér.
Olyan gyönyörű idő volt a hétvégén. Öröm volt kint lenni. Kapirgáltam kicsit, mászkáltam a környéken, de főként a madarakban gyönyörködtem. Hatalmas csapatokban járnak rá a dísznapraforgóra. Számos tengelic, zöldike, cinke járt nálunk illetve egyre gyakoribb vendég 3 szajkó. Korábban nem láttam nálunk, de most egyre sűrűbben futok össze velük a kertben. Szurkolok is a kis fáinknak, hogy nőjenek minél nagyobbra, hogy szeressenek nálunk a madarak. Elkezdtem a madáretetőbe is rakni egy kis magot, hogy megszokják a szárnyas vendégek, télen ne kelljen nekik nagyon kutakodni az eleség után.
Annyira szép az ősz. Csak kapkodom a fejem a sok szépség láttán. Egy színpompás fa, egy szőlőlevél, vagy csak a délutáni napsugár, ahogy megvilágítja az erdőt. Jaaaj, de fog ez hiányozni télen.





4 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Ezek szerint lejutottatok őszözni. Szépek a tökök, nálam a cukkini talán most kezdené újra, de lehet, hogy már hideg lesz neki.

Azok a "feles" tökök a kedvenceim:)

BoGyo írta...

Én is azokat csípem a legjobban, de az idén elég kevés lett ilyen. Inkább csak zöld és sárga. De azért azok is aranyosak.

Hedvig írta...

Annyira szépek a fotóid! Az ősz legszebb pillanatai!

BoGyo írta...

Köszönöm:)