2011. június 23., csütörtök

Készül a kinti mosogató

Na kérem. Már itt tartunk a kinti mosogató építésével. Olyan ügyes az én kis férjecském. Ilyen szép dolgokat készít!! 
Két nappal meghosszabbítottuk a hétvégét, hogy a nagy részével elkészüljünk. Most hétvégén már csak burkolni kell, illetve be kell kötni a csapot és egyéb apróság. Szépen ki van öntve a teteje betonnal, úgyhogy jó stabil lesz. Erre jön majd a csempe, hogy pofás legyen. Még a fugákat meg kell tisztítani, lekenni a téglákat vmi kencével és már lehet is használni!! :) Olyan aranyos lett szerintem. Aztán később még ajtókat eszkábálunk az elejére és akkor teljes lesz az egész.
Olyan jó volt kint lenni négy napot. Nagyon élveztem. Sajnáltam, hogy haza kell jönni:) Minden olyan gyönyörű volt, látszott, hogy naponta kapnak vizet, csak úgy tündököltek a növények. Kaptam egy csomó virág palántát amiket ültetgettem, úgyhogy szépült minden.
A másik nagy élményem, hogy anyum kihozta a távcsövet, úgyhogy így már igazi élmény lett a madárfigyelés:) Végre láttam is a madarakat, nem csak silabizáltam, hogy mik lehetnek. Bár a beazonosítással még mindig vannak problémáim:)) Néha biztos vagyok benne, hogy mit láttam, aztán utána nézek a madárhatározóban és kiderül, hogy kanyarban nem az volt :) Szóval még tanulni kell ezt a dolgot. De olyan gyönyörűek vannak, hogy ámulok és bámulok! Na, de már csütörtök van, úgyhogy egyet alszunk és újra kint leszünk :)

Nincsenek megjegyzések: