2014. július 23., szerda

Csak esett és esett és esett...

Tegnap egész nap esett az eső. Estére állt el, még szerencse, hogy az ablaknyílásokkal bíbelődtek a mesterek. Ma reggel megint rákezdett szemerkélni, elvileg a vakolásnak fognak neki állni. Nagyon reménykedem, hogy holnapra javul az idő, mert öntenék a szerelőbetont, amit esőben nem lehet nagy móka keverni:(
Ki lettek vésve az ablaknyílások:) Jaj, úgy örülök. Szépen kezd  láthatóvá válni, hogy mit is terveztünk. Kellően szétcsaptuk a külső vakolatot, de egyszer majd a meglehetősen távoli jövőben ezt is rendbe fogjuk hozni. Csak végre belülről legyünk kész.
Ennyit a házról.
Van itt még három gyönyörűség.
Megérett az első szem paradicsomunk. Ez csak nekem gyönyörűen:) Mert kellően foltos, repedezett. Sajnos még nem volt időm megkóstolni, de biztosan finom.


Ez pedig egy picúr Scepter d'Isle rózsa. Sajnos az eső gyorsan meg is tépázta, de legalább 1 napot gyönyörködtem benne. Nagyon szép, nagyon kecses kis virág. Enyhe illattal.

Ő pedig Louise Odier. Nagyon szép, nagyon illatos.
Leírás a bkc-tól:
150 cm magas bokorrózsa. Virágai tiszta rózsaszínek, 7 cm átmérőjűek, nagyon illatosak, és teltek. Vágott virágként vázában is tartható. Betegségekkel szemben ellenálló fajta.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Alakuljatok szépen,remélem még bírja az idegrendszered;-))))
A rózsák csodásak,az is,hogy tudod a nevüket....nekem van piros színű,meg barack,meg púderrózsaszín,meg fehér,meg....:-D
Jót tesz a finom eső a növényeknek , remélem a paradit azóta megetted,-)

BoGyo írta...

Ó, még nagyon jól bírom. Ma különösen izgalmas lesz, mert leöntik a szerelőbetont és a garázsban fogunk "csövezni". Ráadásul lehet, hogy egyedül leszek, mert a páromnak el kell utaznia. Ez annyira nem jó, de majd Ricsi megvéd:)) Bár még így is zártabb helyen leszek, mint eddig a házikóban:)
Sajnos még mindig nem volt időm megkóstolni. :(( Remélem nem megy előbb tönkre, mint hogy megegyem. Mostanában nem sok idő jut a kajálásra:/

Eszterkertje írta...

A James Galway nekem eléggé gyanús, hogy valaki más, teljesen más a virágformája és a színe is sötétebb. Biztos nem cserélődtek meg a címkék? De különben nagyon szépen fejlődnek a rózsáid! :o)

BoGyo írta...

Megnéztem a rózsa térképem:) A Scepter d'Isle van mellette. Lehet, hogy vele kevertem össze? Ha pedig nem ő, akkor nem tudom ki:(

Eszterkertje írta...

Biztos, hogy az! Eleve arra tippeltem, de az első kis virág alapján nem mertem rögtön írni.Így viszont már biztos vagyok benne.

BoGyo írta...

O-oooo:(( De ügyes vagyok, valamit jól összekuszáltam:(
Na de a lényeg, hogy él és virul ez a kis szépség:)
Köszi, hogy szóltál!!!!