2014. július 21., hétfő

Szellőztetünk

Alakulunk a rombolással. A sitthalom egyre nagyobb méreteket ölt. Odabent egyre nagyobb a káosz és egyre nyitottabbak vagyunk:)
Pénteken arra értem haza, hogy Ricsi bent alszik az előszobában. Meglepődtem, hogy miért. Bezárhatták a mesterek? De aztán rájöttem a titok nyitjára.
Kellően szellős a ház. Penészedni nem fogunk, az biztos:) A héten befejezik az ablak nyílások kialakítását és jöhet a szerelőbeton. Ezt meglehetősen várom, mert nem olyan jó dolog a homokban tapicskolni. Bár azt még nem annyira tudom, hogy hol fogunk aludni, amíg köt a beton, de ezt is túl fogjuk élni.
Különben kellemes hétvége volt, bár eszméletlen meleg. De hiszen nyár van, most van itt az ideje.
Szombaton körbe jártam a kis veteményest, akad-e egy kis ennivaló. Ezekkel tértem vissza:
Egy óriás tök hiányzik a képről, mert azt meg is ettük:)
Beindult a kabakos osztag:) Miközben gyalultam a tököt a kis tábori konyhában, összefutottak a könnyek a szememben. Olyan jó érzés volt, a saját kertünkben termett zöldséget készíteni, miközben nézegettem a kis romkupacunkat, Ricsi jobbra-balra szaladgált, a madarak csiviteltek. Mennyit álmodoztam erről régen és olyan jó érzés volt hogy ez a valóság és beteljesült az álmom!
Vasárnap pihenőre fogtuk a dolgot. Felpattantunk a motorra és lementünk a tanyára. Csavarogtunk a Körös-toroknál, lazítottunk, lustálkodtunk. Kellett nagyon! A tanyán is szép minden. Szerencsére a múlt heti sok eső nagyon jót tett a növényeknek. Minden szépen mutat, a fű is gyönyörű, pedig ilyenkor már ropogósra szokott sülni. A jó Isten tudja, hogy most nem tudunk olyan sűrűn kimenni, segít nekünk egy kis esővel:)
Még egy boldogság. Kinyílt a Teasing Georgia rózsa. Nagyon-nagyon szép! Eszméletlen szép színei vannak, az illata pedig szintén olyan mint a virág. Nagyon kellemes, nem hivalkodó, nagyon finom rózsaillat!

 


 És még egy dolog:) Ricsi kutyesz pénteken betöltötte 1. életévét:))

4 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Szép lesz, kitartás!

BoGyo írta...

Köszönöm a bíztatást:)

Juhmeli írta...

Mennyi infó! Isten éltesse Ricsit, hogy sokáig kertészkedhessetek együtt!
Aztán még ki kívánkozik az is, hogy: Fel akarok újítani! Nagyon örülök a nem kertes beszámolóknak is, veletek együtt izgulok és újongok, csak itt nincs homok. Szóval minden nap benézek, hogy , hogy állunk? Ablakon való közlekedés alvás céljából kizárt?:)

Tökök nagyon szépek és rendesek, az enyém MÁR hozza a bimbókat.;)

Este jövök.

BoGyo írta...

Köszi Meli, nagyon aranyos vagy!!
Gondolkoztam az ablakon közlekedésről, még lehet, hogy ez lesz a megoldás. Csak ha éjjel esetleg ki kell engednem Ricsit lehet, hogy nagyokat puffannék:)) Vagy a garázsban felállítunk két kempingágyat és jól van. Pár napot kibírunk. Csak ne esne az eső. Mert így nem tudom, hogy állnak neki a betonkeverésnek :(
Beindulnak a tökök, csak győzzétek enni:)