2014. július 14., hétfő

Ez is, az is

Holnap kezd a kőműves!!! Berakják az áthidalókat az ablakoknak, utána beöntik a szerelőbeton, majd felfalazzák a fürdőszobát. Persze nem egy nap alatt, de akkor is kezdenek és ez a lényeg. Már nagyon várom. Jó lesz végre nem porban tapicskolni. Illetve végre elindulunk a fejlődés útján, eddig csak romboltunk.
Hétvégén teljesen kiástuk az aljzatot, kihordtuk az összes törmeléket, földet, mindent. Illetve apósom jött segíteni kialakítani az új szennyvíz hálózatot.
Ilyen szépek lettünk vasárnap estére:)
Csodás, ugye? :)
A csövezésben nem sok mindent tudtam segíteni, úgyhogy addig rendbe tettem a kertet. Kapáltam, gyomláltam, gyönyörködtem. Valamint múltkoriban kinéztem Kifli és levendulánál ezeket a jópofa kis konzervdobozokat. Csak eddig nem volt időm megcsinálni. De most akadt szabad fél órám, úgyhogy gyorsan elkészítettem. Örülök nekik! Csak jobban mutatnak így a kis gyökereztetés alatt álló növénykéim ebben a szép kis dobozban, mint a natúr konzervdobozokban:)
A veteményesben harcolok a csigákkal. Nekiestek lelegelni a büdöskéimet:((( A paradicsomok lassan kezdenek helyre jönni, de azért még nem tuti a helyzet. De talán most már megmaradnak. Azért örömködöm is, mert egyre több kis zöld paradicsom jelenik meg, illetve már egy fekete is van:)))
Ad hoc veteményes. Itt aztán semmi nem lett megtervezve, látszik is:)
A patiszon is növeszti a kis ufókat, valamint a főzőtökről is pár nap múlva ehetünk:)
Az eddigi virágok mellett két új kis csodában gyönyörködtem:
Ismét kivirágzott egy Glamis Castle rózsa. Olyan kis szép!
Valamint elkezdett virágozni a csodatölcsér. A magot ősszel gyűjtöttem egy családi séta alkalmával. Mindenki rám várakozott és szekírozott, mikor megálltam egy ház előtt csenni néhány magot. De megérte:))

8 megjegyzés:

Monika írta...

Hát,nem irigyellek az átalakítás rumlija miatt,de milyen jó lesz a vége.:)
Döbbenet,hogy nem működik már a természet: csigák eszik a büdöskét.Elképesztő.Régen a büdöske riasztónak volt ültetve.
Csodásak a virágaid!!!!
Én is magot fogok gyűjteni,mert amit vettem zacskóban,egy sem kelt ki a csodatölcsérből.:(

Névtelen írta...

A felújításhoz minden jót kívánok!
Alaposan átváltoztattad a konzervdobozokat! Mintha méregdrágán vetted volna egy vintage boltban. :) A virágaid meseszépek, fotón is öröm gyönyörködni bennük. Ricsi hogy van, mit szól az építkezéshez? :)
Brigi

Juhmeli írta...

Nem a terv a lényeg, hanem, hogy eltűnnek az üres helyek a kertben, legalábbis innen nézve, aztán majd kitapasztalod, mi hol szeret lenni. Nagyon jó hangulatú a lépőkövekkel, szeretem nézegetni. Mindig Alys Fowler Ehető kertje ugrik be róla.

A rózsa gyönyörű és a rombolás után kezdődő építés egyenesen feldob. Ma -meglehet-, neki esek egy félbehagyott helységnek a lakásban.

BoGyo írta...

Mamka: én is úgy tudtam, hogy nem szeretik a csigák. Erre a mocskok lerágták a felét:( Pedig épp kivirágzott:(
Ha ősszel tudok magot fogni, nagyon szívesen küldök a csodatölcsérből!
Rendszeresen futok bele én is a rossz minőségű virágmagokba.
Brigi: köszönöm a bíztatást:) Szerintem Ricsi élvezi legjobban a munkálatokat:) nagyon tetszik neki, hogy bárhol áshat (szerinte) a konyhában. Mindent szimatol, guberál a törmelékkupacon. Hol egy tégladarabbal, hol egy kiszedett cső darabbal rohangál. Kis lükefej:)
A dobozok tényleg egész máshogy mutatnak. Tetszenek nekem is:)
Meli: a patiszon gondoskodik a helykihasználásról, nem guggonülő az tuti:) Tavasszal igyekszem kicsit átgondolni, hogy hova mi kerüljön.
Szurkolok, ha nekiállsz az elmaradt helyiségnek! Jó munkát!
Szép napot Nektek!!!

Névtelen írta...

Haladtok,a kocsi megjavul és jönnek azok a kőművesek,csak nyugi:-)
Ricsi és minden kutya kihasználja az ilyen helyzeteket amikor fennforgás van,úgy gondolja,hogy a gazdi túlságosan le van foglalva ahoz,hogy rászóljon mikor rosszalkodik;-)))))))))
A dobozaid pompásan sikerültek,láttam az ominózus bejegyzést a kifli és levendula blogon...nagy gyüjtésbe kezdtem,már van 1 db. kiürült kukorica konzerv dobozom:-D
A virágok csodásak...csodatölcsér????
Én egész más néven ismerem.
Amikor a kertész minden igyekezete beérik....♥

BoGyo írta...

Emőke: milyen néven ismered a csodatölcsért?
Gondolkoztam azon, hogy egyszer csinálok egy gyűjteményt, a virágok névvariációjáról. Érdekes lenne, hogy a más-más tájegységeken miként nevezték el őket.
Mákom volt a konzervdobozokkal, mert pont a múltor dobtam ki egy csomót, hogy úgy sem lesz időm megcsinálni. De hétvégén chilis babot főztem a "munkás" családnak így pikk-pakk lett is dobozom:) Jó gyűjtögetést:)

Névtelen írta...

Kosárka;-))

BoGyo írta...

De aranyos:) Megjegyzem.