2014. július 24., csütörtök

Guberáltam

Nem vagyok egy kukabúvár, de tegnap guberáltam:( Kutyasétáltatás közben egy zöldhulladék lerakó mellett battyogtunk és a kupac tetejére ki volt hajítva ez a szegény kis vízipálma. Még a gyökerein volt egy kis föld és ott sírdogált, hogy vele most mi lesz. Képtelen voltam ott hagyni a biztos pusztulásban. Úgyhogy szépen, elegánsan kiemeltem a kupacból és hazasettenkedtem vele. Gyorsan elültettem, kicsit babusgattam, most pedig reménykedem, hogy helyre fog jönni.
Kicsit megviselt szegényem, de remélem rendbe jön és jól fogja érezni magát nálunk.
Ma harmatos reggelre ébredtem. Olyan szép volt minden, szinte harapni lehetett a friss levegőt. A szomszéd fán sárgarigó trillázott, úgyhogy óriás mosollyal szürcsölgettem a téglarakás tetején a tejeskávémat. Szép az élet!!!
Reggeli sétámon bennük gyönyörködtem:
Tavasszal vásárolt pom-pom dália. A valóságban élénkebb sárga színe van. Aranyos, viszonylag pici fejű virága van.

Szomszédnénitől kapott dália. Lassan egy hónapja hozza a virágokat. Ő is gyönyörű.
Beindult a sarkantyúka. Jó pár magot vetettem, de csak egy hajtott ki. Eleinte elég gyengécske volt, viszont a sok eső megtette a hatását. Gyönyörűen megerősödött, bebokrosodott. Nagyon szeretem, olyan kis kedves virág!
Szeretem ezt a kis színfoltot. Egymást próbálják túl licitálni a kis virágok, hogy ki viruljon jobban. A Melitől kapott legényrózsák gyönyörűek, hatalmasra megnőttek és ontják a virágokat:) 
Hétvégén esedékes lesz egy alapos kapálás és fűnyírás:)

7 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Nemes lélek:) !
Minden csupa nyári pompa...

Névtelen írta...

Szép színfolt a virágoskerted!
Én is megsajnáltam a pálmát ahogy írtál róla,biztos nincs már megijedve,mert tudja:most már jó helyen van:-)♥

BoGyo írta...

Júlia: Igen, minden ünnepli a nyarat:)
Emőke: Köszönöm:) Remélem olyan szépen helyre jön, mint a kis minirózsa.

balu28 írta...

Szerintem nem vízipálmát pecáztál ki. Inkább kenciának nézem.
Cirmos dália nagyon tetszik! :)

BoGyo írta...

Szia:) Köszönöm, minden bizonnyal igazad lesz!
Tényleg nagyon helyes kis virág, nekem is nagyon tetszik! Régen nem voltam nagy dália rajongó, de ez levett a lábamról:)

Monika írta...

A virág meg fogja hálálni a megmentését!!!!:)
A kerted csodás!

BoGyo írta...

Szeretgetem, remélem helyre jön. A kert bőven hagy kívánni valót maga után (a törmelék kupacokat nem fotóztam), de ez a kis virág folt felüdülés a szemnek:)