2011. május 18., szerda

Bodzaital

Elkészült az idei első adag bodzaital. Szerintem nem tudok várni 3 napot, hogy igazán összeérjenek az ízek, mert már most olyan finom. Bár egy kicsit megborult a citrompótlós doboz és jó citromos lett, de azért nagyon ízlik. Szereznem kellene valahol egy nagy 5 l-es üveget, később jó lenne kovászosubinak is, mert unom már, hogy ezzel a két kis üveggel kell bohóckodni. A bodzaitalba semmi különlegességet nem tettem. Csak bodzavirág, citrompótló, citrom és cukor. Összekutyultam és beraktam a hűtőbe, mert sajnos nincs kamránk. Ha kész lesz lehet tovább variálni egy kis mentalevéllel is. Nagyon szeretjük, olyan jó frissítő ital. Egyszer meg kellene próbálnom a szörp készítést is, de még nem éreztem magamban elég elszántságot, pedig kb. az sem bonyolult. Itthon is keresnem kellene valahol egy jó kis bokrot, mert a tanyára sajnos most hétvégén nem megyünk és amíg van ez a finomság szeretnék készíteni itókát. A múlt évben készítettem akácvirágból is, de az nekünk annyira nem jött be.

Nincsenek megjegyzések: