2011. május 11., szerda

Kertészkedés az erkélyen

Igaz, hogy a tanyán van egy kis veteményes, de mivel nem tudunk pár naponta kijárni locsolni, ezért paradicsom "termesztéssel" inkább nem is próbálkozom. Pár éve ültettem néhány tövet, de az összes szomjas bogár a paradicsomok levét itta ki, úgyhogy inkább felhagytam vele :) Na de most szereztem két palántát és az erkélyen próbálkozom életben tartani őket. Két napja lettek elültetve, úgyhogy megúszták a múlt héten lévő iszonyú hideget és fagyokat. Eddig úgy néz ki, hogy jól vannak, remélem így is marad. Elvileg folyton termő palánták, de ez úgy is később derül ki :) 
Szereztem még egy kis bazsalikomot is, mert ugye a paradicsom és a bazsalikom jó szomszédok:) Remélem megmarad, mert eddig a zöldségeseknél kapható fűszernövényekkel nem voltak túl jó tapasztalataim, de mivel átültettem, remélem szeretni fogja új környezetét. A fűszertartó kaspó még el üres, de jön még mellé pár növény, ha lesz időm a héten beszerezni őket.
A héten be akarok még szerezni muskátli palántákat is, mert ideje lenne elültetni az erkély ládákba, de még olyan szépek a százszorszépek, hogy sajnálom őket kivenni. Meg elvileg a hétvégén megyünk a tanyára, úgyhogy oda át akarom őket menekíteni, hátha jövőre is kihajtanak, addig meg hagy legyenek az eddigi helyükön. Jaj, csak lenne már péntek este, már nagyon mehetnékem van a csöndbe:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Érdeklődni szeretnék, hogy az alsó képen található cserepet hol lehet beszerezni?
Köszönöm,LD

BoGyo írta...

Szia:) Baumaxban vettem, elvileg még lehet is kapni!