2011. május 17., kedd

Erkély-kert

Jelenleg így állnak a növénykéim az erkélyen. Tegnap, a csodás esős időben elültettem a kukától megmentett muskátlikat. Szerintem nagyon szépek. Ma reggel csak úgy virultak a napsütésben. A fűszeres köcsögben is jól vannak a lakók. Bár a bazsalikomra figyelnem kell, mert nem gondoltam, hogy ennyire vízigényes. Ha egy nap nem kap vizet, már kezd lekornyadni a levele. Mondjuk ez az edény kialakítása miatt is lehet, hiszen fentről lefelé szivárog a víz a többi növény felé. A fűszerek mellett lapulnak a mini palántáim. Büdöskék és petúniák. Most olyan 1 cm körül járhatnak :) Ültettem még sarkantyúkát és rézvirágot is, de azok még nem keltek ki (2 napja ültettem őket, így nem csoda:). Remélem lesz belőlük valami. A paradicsomok remekül érzik magukat. Szépen nőnek és virágoznak. Már alig várom, hogy a virágok helyén megjelenjenek a kis pari kezdemények. Aztán jöhet a bazsalikomos-mozarellás saláta :)))

Nincsenek megjegyzések: