2011. augusztus 22., hétfő

Mosogató projekt - kipipálva

Elkészült a kinti mosogató. Az én aranykezű férjecském a hétvégén  megcsinálta az ajtókat. Gyönyörű lett szerintem. Nekem nem sok érdemem volt a dologban, csak a tulipán sablont készítettem el, meg a festésbe segítettem be. Az összes többi az ő műve (mint általában minden, én csak segédmunkás vagyok :)
Szuper idő volt. Kár, hogy csak nyár végére érkezett meg  az igazi meleg De azért nem elégedetlenkedem. A kerti zuhanyt szorgalmasan nyitogatva és jó kis limonádét szörcsölgetve elviselhető volt a hőség:)
A legjobb hűsítő: mentás limonádé
Jót szöszmötöltünk kint. Este meg készült egy kis gulyásleves. Nyam-nyam, nagyon jó lett! Mikor leültünk vacsizni, a kis kóbor cicánk is úgy gondolta, hogy ideje neki is valamivel az étkezéshez hozzájárulni és megjelent egy egérrel. Nem semmi ez a macska. Minden nap legalább 2 egeret fog (legalább is én ennyit szoktam látni). Ha így halad veszélyeztetett fajjá fog válni az egér, legalább is a tanya körül:)


2 megjegyzés:

csakBea írta...

Nagyon szép lett a kinti mosogató, én bentinek is simán elfogadnám :)

BoGyo írta...

Köszönöm! Sokat dolgoztunk vele, de szerintem is megérte. Így igazi élmény kint főzőcskézni:)