2011. augusztus 5., péntek

Tudósítás az erkélyről


Berakok pár képet az erkélyen lévő növénykékről. Eddig csak halogattam, mert a sok eső miatt, elég rosszul festettek a paradicsomok, de végül is nem csak a sikereket akarom dokumentálni, hanem a kudarcokat is.
Reggel olyan gyönyörűen sütött a nap, egyből jobban indult a reggel:)
Elkezdett virágozni a sarkantyúka. Végre! Eddig csak tengődött-lengődött, de most sokat is nőtt, illetve már 1 virágot hozott. Szép virága van:) 
A paradicsom is belehúzott, bár tudom, hogy nem túl pozsgásak szegénykéim, elég nyurgák, de nagyon megsínylették a sok esős időt. Most mind a két tőnek elkezdett újabb hajtás nőni a tetején. Egyenlőre szép egészségesek az új hajtások és lehet, hogy még virág is lesz rajtuk. Tegnap "szüreteltem", lett 10 szem paradicsom:)) Utána meg bordóilével lefújtam őket, hogy megelőzzek egy újabb fertőzést. 
A fűszer kaspóban nagyon jól vannak a növények, ők aztán tényleg nem győzik hozni az újabb és újabb leveleket. Lehet, hogy nem kellett volna hagynom virágba borulni a bazsalikomot és a citromfüvet, de sajnáltam lecsípni őket, olyan szépek.
A muskátlik 1-2 hete eléggé elvirágoztak, de most ők is hozzák az új kis bimbókat. Hiába, mindennek a napfény a lelke. Csak lenne még belőle sok!

Ezt a gondolatot tegnap találtam. Egyből fel is jegyeztem, mert nagyon tetszik:
"Te magad légy a változás, amit látni szeretnél a világban." (Gandhi)

Nincsenek megjegyzések: