2011. szeptember 15., csütörtök

Befonom a szemöldököm ;)

Jippiájéééé! Végre-végre! Hétfőn megyek beiratkozni kosárfonó tanfolyamra!!!! Már alig várom!! Tavasszal már megpróbáltam csatlakozni egy csoporthoz, csak már a vége felé járt a kurzus és azt mondták nem érdemes. Úgyhogy lógó orral hazakullogtam. Ne de most!!
Hétfőn lesz a beiratkozás, majd októbertől indul a muri. Remélem menni fog. Bár a lelkesedésem hatalmas, makacsnak makacs vagyok, úgyhogy mennie kell :)
Ha esetleg Kecskemét környékéről érdekel valakit, itt a plakát.

5 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Jaj, de jó neked! Várom a beszámolódat és a minta darabokat.:)

csakBea írta...

Nagyon érdekesen hangzik! Kíváncsi vagyok, vajon tényleg meg lehet tanulni ennyi idő alatt kosarat fonni?

BoGyo írta...

Köszönöm a bíztatást:) Már nagyon be vagyok sózva. Remélem megtanítják az alapokat, amibôl késôbb egyedül is jutok valamire. A plakát bíztatónak tûnik.

Fróni írta...

Ez szuper! Egyik vágyam, hogy ezt megtanuljam...egyszerűen csodás dolgokat lehet készíteni! Ügyes legyél és várjuk a beszámolókat!!! :)

BoGyo írta...

Nagyon rég kutattam én is tanfolyam után. Még pici gyerekkoromban a nagypapám nagyon szép dolgokat készített és akkor beleszerettem ebbe a dologba. Sajnos nem volt időm tőle megtanulni a trükköket:(
De most:) Igyekszem minél több mindent elsajátítani:)