2011. szeptember 24., szombat

Borúra derű

Meg lett az eredménye a reménykedésnek!! Délelőtt fülig ért a szám, amint megláttam a múlt héten elég reménytelennek tűnő kis fűzfát. Gyönyörűen kihajtott, mintha tavasz lenne. Az elszáradt levelek helyén apró kis zöld levelek vannak. Annyira örülök!!!!
Nem semmi, 1 hét alatt:)
Voltunk a Baumaxban és nem bírtam magammal. Elsétáltam a leértékelt növények mellett (ez a gyengém, úgy érzem meg kell mentenem őket). Hm, csak nem tudtam megállni, hazahoztam ezt a gyönyörűséget, potom 90 Ft-ért. Most még van rajta egy-két szépséghiba és borzasztóan túl van öntözve, na de én majd rendbe hozom :)
Remélem szépen helyre jön!

3 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Nem hagyott sokáig kétségek között vergődni a fűz. Örülök neki! Mi is rosszalkodtunk a kertészeti árudában:)

BoGyo írta...

Leesett az állam, amikor megláttam:) Nem gondoltam volna, hogy ekkora leveleket tud hajtani 1 hét alatt (még egyáltalán azt sem gondoltam, hogy életben marad).
Ezekben az árudákban az a baj, hogy mindig csak rosszalkodni lehet, sosem tudok üres kézzel távozni:)

csakBea írta...

Reméljük megembereli magát a fűz, és jövőre nem csinál ilyet. Az enyém mindig ezt csinálja, elszárad-kihajt, elszárad-kihajt.... Most majdnem likvidáltam, de aztán még sem.