2011. szeptember 21., szerda

Szedem a lábam

Ma végre össze szedtem magam és majd két hónap kihagyás után végre elmentem futni. Nem tehetek róla, melegben nem megy. De ma este már egész jó hűvös volt. Jó felhangosítottam a zene lejátszót és elkezdtem róni a köröket. Ügyes futók biztos mosolyognak, de én egész elegedett voltam. Mert úgy terveztem, hogy 2 km-t futok, de aztán majdnem 4 lett belőle. Elsőre nem rossz. Majd lesz ez jobb is. Bár mindig úgy vagyok, hogy az már fél siker, hogy elmegyek mozogni, a mennyiség már csak másodlagos:)

4 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Gratulálok a kilométerekhez és a hozzáálláshoz. Ha az életem múlna rajta, se tudnék futni kétszáz méternél többet. Jó mozgást, kikapcsolódást, és kitartást kívánok!

BoGyo írta...

Köszönöm szépen! A kitartás a legfontosabb! Van, hogy elég nyögve-nyelősen indulok el, de aztán már örülök, hogy ott vagyok:)

csakBea írta...

A kisfiam (17 éves) is tegnap kezdett el futni. Kíváncsi vagyok, meddig tart ki?

BoGyo írta...

Remélem megfertőződik ő is :)) Jó futást neki!