2011. szeptember 26., hétfő

Készülünk a télre

Fotó
Vasárnap mi más elfoglaltságot találhattunk volna magunknak (pihenés helyett), mint hogy kivágtunk egy óriási eperfát. Szegény fa nagyon rossz helyen volt, muszáj volt megszabadulni tőle. Az én hősies kis párom egyes-egyedül kivágta, mert én nem sok dologban tudtam segíteni, csak ráncigáltam a levágott ágakat, meg segítettem feldarabolni és behordani. Egész nap eltartott a művelet, este úgy dőltünk be az ágyba, mint egy zsák. De így legalább nem lesz gond a tüzifával. Szeretünk kint lenni télen is a tanyán, rendszeresen kint szilveszterezünk. Akkor viszont fogy a fa rendesen. De ez a probléma most letudva. Csak száradjon ki decemberig!
Mókás volt úgy dolgozni, hogy közben potyogtak a fejünkre a hülye, szőrös hernyók. Tele volt velük a fa. De legalább a fácánoknak is kedveztünk, mert miután kivágtuk a fát és picit csendben ücsörögtünk, egyből jöttek és elkezdték eszegetni őket. Legalább volt egy jó napjuk:)
A tanyán a növénykék megvannak. A veteményes kert maradványom siralmas. Az eperben szégyen-szemre akkora a gaz, hogy az eper már nem is látszik. De most már úgy vagyok vele, hogy a tél elintézi, tavasszal rendbe teszem.. A cukkini még bírja és terem. Hétvégén azt hiszem meg is csinálom őket spagetti szósznak. Ez az újabb terv: spagetti szósz télire:)

2 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Nagy munkába vágtátok a fejszéteket. Gondolom jó érzés volt este beájulni az ágyba azzal a tudattal, hogy jól laktak a fácánok. És, hogy felszabadult a hely, ami kellett. És, hogy lett téli tüzelő.

BoGyo írta...

Elégedettek voltunk:) Jó úgy lefeküdni, hogy hasznosan telt a nap.