2012. november 6., kedd

Elkészült a nyuszi

Befejeztem az ajándék nyuszit. Vannak hiányosságai, de azért prototípusnak elmegy. Legközelebb már tudom, hogy mire figyeljek jobban. A test összeállítása nem volt nehéz, a ruhácskával majdnem többet bíbelődtem. De ruha nélkül is aranyos, nem elengedhetetlen kellék. A Tavaszváró kézműves ajándékok című könyvből van a minta (könyvtárban biztos megtalálható, én is onnan vettem ki), ha valaki kedvet kapott hozzá.
Összeszedtem még jó pár régi inget, amikből szintén vmi figurát tervezek készíteni és nekiállok a karácsonyi ajándéküzemnek:) 3 pici gyerkőc nagynénijeként van feladat bőven:)

3 megjegyzés:

csakBea írta...

Aranyos lett, úgy látom ez egy nőnemű nyuszi? :)
Ha megengedsz egy megjegyzést: szerintem a fülét szét kellene vágni, és külön-külön felvarrni a fejére úgy, hogy előre nézzen, így egy kicsit olyan, mintha haja lenne. (Bár lehet, hogy a mesében tényleg így oldalra lapult a füle? )
Remélem nem haragszol meg érte...

Juhmeli írta...

Ó, nagyon csinos jószág lett! Kár, hogy nem tudom ilyesmire rávenni magam. Ilyesmi=varrás (esetleg horgolás, kötés).

BoGyo írta...

Köszönöm a tanácsot!! Dehogy haragszom érte:) Két fajta minta volt, az egyik ez a lapos fülű, meg van egy másik, aminek felfelé állnak a fülei, majd azt is megpróbálom.
Meli, érdemes nekiállni, mert nem sok munka és olyan jó érzés, amikor látod a kis csillogó szempárokat, ahogy kibontják az ajándékukat. (Őszintén én is nagyon élveztem a készítését, jó volt látni, ahogy összeállnak a darabok:)