2012. november 19., hétfő

Újabb madárka járt nálunk

Nagy csapatokban járnak már a kis szárnyasok az etetőkre. Nem győzöm utántölteni, mert rövid idő alatt kifosztják. A félbevágott diók is felszívódnak pillanatok alatt. A kirakott földimogyorófűzér is kelendő lett, már a felét kiszedegették.
Stabil csapat az etetőn a veréb, cinke, szajkó, illetve a napraforgókon a tengelice és zöldike. Viszont hétvégén nagy öröm ért, mert eddig még nem látott madár járt nálunk. Egy zöld küllő.
Nagyon szép madár eszméletlen hosszú csőrrel:) Remélem máskor is meglátogat!
Fotó és ismertető itt található

5 megjegyzés:

Juhmeli írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
BoGyo írta...

Jaaj, Meli. Véletlenül kitöröltem az üzeneted:(
Biztos élveznék a madárfigyelést a mókusok is. Hétvégén kint volt a 3 éves unokahúgom, neki rettentően tetszett, ahogy jöttek vacsorázni a madárkák. Tele torokból üvöltötte a tesójának, hogy halkan közlekedjen, nehogy elriassza őket :D

Juhmeli írta...

Kacinak sem lehet még elmagyarázni, hogyha harci kiáltással közeledik az állatok felé, akkor azoknak nem a barátkozás lesz a legfőbb gondjuk.:)

Monika írta...

Hűűűűűűű! Micsoda vendéged volt !Csodaszép és a fotó is!irigykedek.:)
Megkérdezhetem,hogy mivel fotózol? Keresem a nekem való gépet, aztán gyűjtök rá.

BoGyo írta...

Én is nagyon örültem neki, csak megijedtem a hangjától:)
Sajnos a képet nem én követtem el, ha jól emlékszem a wikipediáról linkeltem be a forrást.
Én nem vagyok ilyen ügyes fotós:(
Különben egy Lumix géppel szoktam próbálkozni.