2012. február 11., szombat

Ellenőrzés


Délután lementünk a tanyára megnézni nem okozott-e valami kárt a hó vagy ember. Szerencsére minden rendben van. Ott is esett vagy 25 cm, szerencsére a Leylandiaknak nem esett baja.
Kifelé menet láttunk egy csomó őzet, nyulat, fácánt. Az egyik fácántyúk nagy rémületében vagy fél km-en keresztül futott előttünk a dűlő úton. Annyi esze nem volt, hogy valamelyik oldalra elszaladjon:) Jót nevettem rajta.
Kint begyújtottunk kicsit, adtam a madaraknak enni, nézelődtünk. Egyből jött egy pár veréb és nagy örömmel konstatálták, hogy újra tele a tányérjuk. Jött az egyik kóbor cica is. Nagy hízelgés közepette ő is megette a jussát.
Nem sokat maradtunk, mert három felé elkezdett esni a hó és jónak láttuk hazaindulni, másrészt én is úgy átfagytam, hogy vacogva szálltam be a kocsiba.
Olyan jó béke volt kint, maradtam volna még szívesen. De -6 fokot mutatott odabent a hőmérő, így nem bántam, hogy mégis hazajövünk:)

4 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Jó hallani, hogy minden rendben. Nem csodálom, hogy a -6 fok nem marasztalt, egem sem marasztal a konyhai 1 és 8 fok közötti kánikula. Szép a találkozás a vadakkal, olyan természetközeli élmény, pláne, ha nem túl autóközeli, mert akkor gasztronómiai is válhat belőle, mint rokonokkal esett meg.

BoGyo írta...

1-8 fok? Az nem túl sok:(
Én is mindig erősen sasolom az út szélét, nem szeretném ha elénk ugrana vmi. Elég csúnya dolgok tudnak kisülni belőle. Bár egy nyúl vhogy beleugorhatna a sütőnkbe:)

csakBea írta...

De jó, örülök, hogy minden rendben van! Mi már nagyon régen voltunk, és már nagyon hiányzik az a csend, és nyugalom!

BoGyo írta...

Nekem is olyan jól esett kint lenni, teljesen feltöltött:)