2012. február 22., szerda

Türelmetlenkedem


Próbálok visszazökkenni a szokott kerékvágásba. Nehezen megy:) Hétfőn jöttünk haza Szlovéniából. Sikerült összehozni egy pár napos síelést. Ismét Bohinj-ba mentünk. Gyönyörű hely! Nagyon jól sikerült a kirándulás és szerencsére elég jó időt sikerült kifognunk. Csodásak ezek a hatalmas hegyek. Jó volt minden reggel kinézni a szobaablakból és egy meseszép tájat látni. Nem úgy mint kedd reggel, amikor a saját ágyamban ébredtem és kávézás közben kitekintettem az ablakon. Nem láttam mást, csak a panel dzsungelt :( Kicsit visszavágytam a hegyek közé.
Különben egyre jobban vágyom a kertbe. Extrán. Mindenféle hagymás növénykével próbálom csillapítani a türelmetlenségem. Múlt héten szereztem 3 jácintot, melyek most kezdenek virágozni. Ma pedig ebédszünetben elugrottam a Baumaxba és szereztem 2 krókuszt. Csak ennyi volt a terv, de amikor megláttam a vetőmagos pultot, nem tudtam ellenállni. Vettem mindenféle csodát. Galambbegy salit, ruccolát, balkon paradicsomot meg még jó pár csodát illetve számos virágmagot. Vettem mákot és rebarbarát is. Na ezekkel aztán nincs semmilyen tapasztalatom, ha valaki próbálkozott már velük kérem segítsen!! :) A salikat az erkélyládákba akarom elvetni, majd meglátjuk mi sül ki belőlük. Jöhetne már a jó idő (de most már tényleg az igazi jó), hogy mehessünk kertészkedni:)

2 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Szép helyen jártatok, nem csoda, hogy hiányzik.
Mákhoz még nem volt szerencsém, és a rebarbarához is csak annyi, hogy tavaly meséltem Jobbraszomszéd néninek, hogy fogok vetni, ő pedig adott egy kis bokorral. Meg a saját nagyobb bokrából adott kóstolónak valót. Nagyon finom volt. Vetettem is, remélem, az a pár növényke, ami kikelt, ki fog hajtani. Vetéstől számítva a harmadik évtől lehet kímélő üzemmódban szüretelni.

BoGyo írta...

Köszönöm az infot! Kíváncsi leszek mit tudok alkotni:)