2012. február 28., kedd

Ismét fonok

A kosárkám fejjel lefele.
Elkezdődött egy újabb tanfolyam. Vagyis már volt két alkalom, ebből az egyiken nem tudtam részt venni, a másikon pedig csak vesszőt válogattam, úgyhogy nem sok minden történt eddig. Na de a tegnapi órán:)
Nekiálltam befejezni a bevásárló kosaram. Hááát, még messze vagyok a végétől, de azért alakul a dolog. A fonás mellett még válogattam vesszőket egy kis ovális kenyeres kosárhoz és egy üveg befonásához. Vannak tervek:)
A bevásárlóval ezek a lépések történtek:
Megjelöltem a fül helyét, majd az oldalkarók mellé beszúrtam jobbról-balról egy-egy hasonló méretű vesszőt (összesen 48 szál). Majd miután ez megtörtént (ezzel ment el az idő nagy része), elkezdtem visszahajlítani ezeket a szál csoportokat (egy csoport 3 szál). Kettő előtt - egy mögött módon hajtottam vissza, így szép kis hullámokat kaptam. Közben sokat áztattam, spricceltem, mert könnyen elpattantak a vesszők, ahogy visszahajlítottam őket. Most eddig jutottam. Még copf fonással le kell ezt a részt zárni (ezt még sosem csináltam), majd el kell készíteni a fület és kész is lesz:)

3 megjegyzés:

csakBea írta...

Hajrá! :)

Juhmeli írta...

Nagyon szép a kosarad, az "és kész is lesz" részen mosolyognom kell, mert azt sugallja, hogy pikk-pakk milyen egyszerű egy ilyet megcsinálni. Pedig tudom, hogy nem.

BoGyo írta...

Köszi! Muszáj fejben tuningolnom magam, hogy milyen egyszerű, mert a befejező szegések elég nehezek (nekem). Ott tud a legjobban elpattanni a vessző. Ha könnyedén veszem, hátha könnyen megy:)