2011. november 22., kedd

Kosárfonás (7. alkalom)

Elkezdtem a krumplis kosarat. A múlt héten ott fejeztem be, hogy felgyökkentettem az oldalkarókat. 
Így folytatódott: hármas gyűrűvel kezdtem, maj 48 szál vékony vesszőt kettesével beraktam 1 előtt-1 mögött módszerrel. Maj szépen haladtam körbe-körbe (jobbról-balra). Amikor elfogytak a szálak elvágtam őket, úgy, hogy mindegyiket megtartsa egy oldalkaró. Majd megint egy hármas fonás jött, majd megint 48 szálas berakás. Közben folyamatosan húzni kell a kosarat kifelé. Sajnos ez a szélesítés még nem lett a legjobb:( A vége felé éreztem rá, hogy hogy is kell:( Na mindegy, majd a következő.
Most eddig jutottam. Hátra van a copf szegés, ilyet még nem csináltam. Vmint a fül. Hajjajjjjj, ettől eléggé tartok, mert elég nehéz. De ezt is meg kell tanulni!!

Nincsenek megjegyzések: