2011. november 15., kedd

Vannak még csodák :D

Annyira boldog vagyok!!! Délután még ugráltam is örömömben:) Nem fogjátok elhinni, de meg lett e betörőnk!!!!! És ami még jobb, a cuccaink is!!! Délután hívtak a rendőrségtől, hogy van egy jó hírük és betudnánk-e holnap menni . Ilyen jó hírre nem számítottam. Egy környékbeli emberke volt, aki eddig még nem adta ilyesmire a fejét, csak az idén vágott bele. Nem tudom hogy, de vhogy rájöttek, hogy ő a tettes. A rendőr mondta, hogy nagyon úgy fest, hogy minden meg lesz, még a lekvárokat is említette a felsorolásnál:) Bár mondtuk, hogy a kaját hagyják neki ott, biztos nagyobb szüksége van rá mint nekünk. Meg kértük, hogy mondják, hogy máskor inkább kérjen, mert nagyon szívesen segítünk, csak ne rongáljon. Ja ige, mert megbeszéltük a rendőrökkel, hogy nem teszünk feljelentést, csak adják vissza, ami a miénk. A pereskedésben már van tapasztalat, hogy évekig elhúzódik és semmit nem adnak vissza. Vmint így már tudják, hogy oda kell figyelni erre a fickóra. Ő meg remélhetőleg tanult ebből az esetből és jó útra tér!
Úgyhogy reggel bevágódom az autóba és repülök a rendőrökhöz. Ahol remélhetőleg tényleg visszakapok mindent! Csak így legyen!!!!!
Hiszek a csodákban:))))

3 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Örülök veletek én is! Pont akartam is írnia múltkor, de aztán nem akartam ragozni, hogy van esély rá, hogy elkapják, mert ti nem erdőben vagytok, mint Beáék, valakinek látnia, hallania kellett valamit. Szégyen, de sok az éhes és elkeseredett ember az országban. Meg persze a pofátlan is. Remélem intő példa lesz a lebukás és eltántorít másokat, ha ilyenre adnák a fejüket. Jó szárnyalást a dermedtségéből felengedett lelkednek!!!

csakBea írta...

Hát ez tényleg egy csoda, ilyen csak a mesében van, hogy a rendőrök valóban nyomoznak is! Mindenesetre veletek örülök, remélem tényleg nem csinál ilyet még egyszer!

(Azért én nem lennék ilyen elnéző mint te, szerintem a betörésre, rongálásra nincs mentség...., sőt, arra sem hogy egyáltalán bement egy magánterületre. Szóval, hááát, bocsánat, de én továbbra is azt mondom, hogy rohadjon meg minden betörő! Bocs, ne haragudj...)

BoGyo írta...

Nem vagyok én sem annyira elnéző. Mert nagyon szívesen bokán rúgnám (vagy egy kicsit föntebb is). Csak azt sajnálom, hogy tényleg az éhség erre kényszerít embereket. Bár nem értem, hogy miért nem kér segítséget! Ez bűn, akár hogy is nézzük. A rendőrök előtt pedig emelem kapalom. Nagyon kritikusan álltam a dologhoz, hogy fölösleges szólni nekik, úgy sem fog semmi sem történni, és erre tessék. Azóta is csipkedem magam, hogy nem álmodom-e:)))