2012. március 27., kedd

Ezt is megértem


Végre elkészült a bevásárló kosaram. Tegnap megcsináltam a fülét (sok-sok segítséggel). A fül úgy készült, hogy beszúrtunk egy meghajlított husángot, majd belülről a husáng elé beszúrtam 5 db hosszú vesszőt. Úgy kellett beszúrni, hogy szépen egymás mellé kerüljenek, takarva a husángot. Majd elkezdtük betekerni vele a merevítőt. Kétszer tekertük rá. Majd a másik oldalon szintén beraktam 5 vesszőt.Azt is megtekertem úgy, hogy kitöltse a hiányzó részeket és szépen egymás mellett legyenek a vesszők. Ezzel teljesen lefedtük a merevítőt. Miután ez megvolt, az egyik oldalon elkezdtük lezárni a fület. Vissza kellett hajlítani a vesszőket a kosár belseje felé, majd teljesen felhajlítani a fülhöz és egy plusz vessző segítségével körbetekerve rögzítettük őket, majd ugyan ez a másik oldalon.
Végre kész van:) És eddig még stabil, tegnap este jól meg is pakoltam és bírta.
A másik művem, az ovális kosárka is halad. Tegnap a hármas gyűrű után volt még egy 30 szálas berakás. Majd jött a trükk. A két hosszabb oldalát egy kicsit megemeltük.
Így lehet megemelni bizonyos részeket. Ezt az emelést a másik oldalon is megcsináltam. A két keskeny végén nem. Miután elkészült. Hármas gyűrűvel lezártam. Csak elrontottam, mert belülről kellett volna vezetni, én pedig a szokott módon kívülről vezettem 2 előtt-1 mögött módon. Sebaj. Ezután jön a lezárás copf szegéssel (jajj-jajj).
Nem sikerült normálisan lefotózni, olyan mintha torz lenne. Pedig nem az:)

3 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Nagyon szép lett a kosár, a leírások pedig "rettentőek":) Használd egészséggel, nagyon sokáig!

BoGyo írta...

Köszönöm, szegényt pedig sokat szidtam:)
Visszaolvasva tényleg elég mókás a munkafolyamat leírásom, de muszáj lejegyzetelnem, különben elfelejtem:D

Edit írta...

jajj de szép. Mé csak most találtam rád. Te is valami ilyen sulit végeztél?