2012. március 13., kedd

Fonás


Nem igazán látványos a tegnapi ténykedésem. A bevásárló kosárral most nem történt semmi, a füle még hátra van. Az ovális kosárkát folytattam. Az alapot befejeztem. A múltkori berakás után, következett egy 8 szálas berakás (vastag felével kezdve), majd ezután egy 2 szálas lezárás (összesen 4 szál, vékony szállal kezdve). Ezután az időm azzal ment el, hogy kiválogattam 30 oldalkarót, majd 90 db berakószálat, illetve a hármas és négyes gyűrűhöz még 14 szálat.
Ezután pedig egy koszorút próbáltam készíteni. Azt hittem, hogy ez milyen egyszerű feladat, hogy csak tekergetni kell a szálakat. Egy túrót, az istennek nem akart szépre sikerülni. Elméletben úgy van, hogy minden 2. vesszőt ellentétesen kell vezetni. Na ez nekem nem ment olyan egyszerűen. Elég bénácska lett, de sebaj, majd gyakorolok:)

Nincsenek megjegyzések: