2012. március 11., vasárnap

Végre kapirgálunk!

Tegnap délelőtt megcéloztuk a tanyát, alig vártam, hogy kiérjünk. Gyönyörű napsütés, szélcsend, vétek lett volna otthon maradni. Az egyik kedves kollégámtól kaptam egy láda növényt, őket is muszáj volt elültetni.
Ahogy kiértünk nekiláttunk a munkának. Rá kell, hogy jöjjek, hogy nem nagyon szabad már fákat és nagyobb bokrokat szereznem, mert lassan nem tudom őket hova ültetni:)
Miután az ültetés megvolt, elkezdtük kibontani a virágágyakat, a párom megmetszette amit kellett, meg lemosóztunk mindent. Van egy rózsabokrunk, ami nagyon pajzstetűs. Remélem nem ártottam neki, de lefújtam tetűirtóval. Csak nem lesz baja.
Van még tennivaló bőven. Gereblyézni, a virágos kerteket szépíteni, vakondtúrásokat felszámolni, felkapálni a leylandiak alatt a földet stb. stb. De olyan jó volt végre!! Egész nap kint guberáltam:)
A múltkor elvetett kis magok természetesen még meg sem moccantak, remélem azért lesz belőlük vmi.
Viszont a virághagymák rohamtempóban nőnek. Kint van már minden. A hóvirágok még csodaszépek és a krókuszok is elkezdtek nyílni. Mindenki végzi a feladatát:)

2 megjegyzés:

csakBea írta...

Én is mindig azt hiszem, hogy már nem fér el több fa meg bokor a kertben, aztán valahogy mégis szorítok neki helyet.

BoGyo írta...

Nem lehet nekik ellenállni:)