2012. március 20., kedd

Félidős kosárfonó

Még nem túl látványos az ovális kosárkám
Megy az idő. Már ennek a tanfolyamnak is a felénél járunk. Ugyan haza még nem vittem kosarat, de azért szorgoskodok. Tegnap végre beraktam a bevásárlókosár fülmerevítőjét. Nem volt egyszerű. Kétszer majdnem hasba szúrtam magam, mire végre a helyére tudtam rakni.
Folytattam a kis ovális kosarat is. Tehát múlt órán kész lett a fenék. Beszúrtam az oldalkarókat. Az íves részhez duplán, a középső 5-5-nél egyet-egyet. A lényeg, hogy a szimplánál mindegyiknél ugyan arra az oldalra kerüljenek a karók. Tehát ha az elsőnél jobb oldalra szúrtuk, a többinél is oda tegyük. Miután ezzel végeztem csináltam egy négyesfonást 3 előtt, 1 mögött módon (a vessző vékony felével kezdve). Miután ez is kész lett fent összekötöttem az oldalkarókat és elkezdtem a berakást. Annyi berakószál kell, ahány oldalkaró van. Tehát itt 30 db. Miután mindet beraktam végre kezdődhetett az 1 előtt, 1 mögött módon való fonás. Most az első berakásig jutottam. Folyt. köv. :)

6 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Egész másra gondoltam, mikor a címet olvastam. :)

BoGyo írta...

:)) nem, nem. Szigorúan a kosarazásra értettem:)

Edit írta...

Na lassanként haladok a blogod olvasásával. Most látom, hogy tanfolyamra jársz. Hová?

BoGyo írta...

Szia:) Kecskeméten van kosárfonó tanfolyam. Én eddig kettő kurzust "végeztem" (Vagyis most a második legvégéről kimaradok, mert lesérült a kezem:( Szépen megtanítanak mindent. Bár egyedül még nem mertem nekiállni semminek. Mondjuk itthon nincs is vesszőm (sem kádam, hogy beáztassam). De szeretnék beszerezni vmi fonásra alkalmas dolgot, mert csak nem kellene elfelejteni amit eddig megtanultam:) Megnézem a videókat, amit említettél! Köszi szépen:)

Edit írta...

Én itthon a sima kádban áztattam a vesszőket. És nem is nagy a kádam, a kilógó részt törölközővel takargattam, aztán ha az egyik vége beázott, a másik végét csúsztattam a vízbe, ami kilógott akkor meg az a rész kapta meg a törölközőt.Nehezékként, meg hogy lent maradjon a víz alatt használtam a teli mosószeres flakonjaimet, öblítőt, tele lavór vizat meg ilyenek. Téglám nincs itt a pesti lakásban. Bár azzal egyszerűbb lenne.
Egyszer beszereztem még a suli ideje alatt vesszőt, egyik oszt.társam berendelt magának, így mi is páran rendeltünk. De a vékonyabbak már nekem is elfogytak.
Én meg itt Pesten a Guzsalyas iskolába jártam, 2 éves volt. De minden percét élveztem :)

BoGyo írta...

Sajnos itthon nincs semmilyen lehetőség áztatásra. Na majd a tanyán előveszem a gyerekkori fürdetőkádunkat:)
Én is nagyon élvezem, sajnálom is, hogy most nem tudok menni. Csoda dolog látni, hogy mit lehet készíteni pár vesszőből. Vmint a nyugtató hatása sem elhanyagolható:)
Annyi terv van a fejemben, amit szeretnék elkészíteni, csak győzzem idővel és vesszővel:)