2012. március 9., péntek

Hajrá Magyarország!

Házi készítésű mosószerek után kutakodtam, ott bukkantam rá a www.zoldhaz.info weboldalra. 
A cikk végén lévő gondolat szívemből szólt, bele is borsóztam, muszáj kiraknom hátha egy kicsit segítek néhány csukott szem felnyitásában!

"Kicsiny hazánk termékeit válasszátok mindenben, amiben csak lehet! Annak a magyar vállalkozóknak nagyon is számít, hogy az ő termékét választottuk. Ha magyar árut veszel, akkor az magyar munkahelyet és magyar bevételt jelent. Ha mindig így teszel és másoknak is ezt javasolod, akkor magyar cégek maradhatnak meg, ami már tényleg nagyon sok munkahelyet jelent. A magyar termelő elsősorban Neked termel! Félve figyeli , hogy elfogy-e az áruja, vagy Te esetleg mást választasz. Ettől az egyszerű választástól és oda nem figyeléstől Ő tönkremehet. A munkahelyét minden munkavállalója elveszíti. Hát válassz jól és mindig magyar terméket részesíts előnyben! Mindig! Még akkor is ha kicsit drágább! Ez mindannyiunk közös érdeke. Te így teheted jobbá ezt a világot. Csatlakozz hozzánk és dobogjon a Te szíved is kicsiny hazánkért!"

6 megjegyzés:

csakBea írta...

Elviekben egyetértek veled (mi az hogy, nagyon is), gyakorlatilag sajnos nem igazán sikerül, de ígérem, igyekezni fogok! :)

BoGyo írta...

Sajnos nekem sem mindig sikerül megvalósítani, bár nagyon igyekszem. Szerintem ott a gond, ha vki alapból gyengébb minőségűnek véli a hazai termékeket és ki sem próbálja őket. Vagy ha van lehetősége a kínai fokhagyma helyett magyart venni, akkor nem a hazait választja. Miért van az, hogy más nemzetek büszkék a termékeikre, élelmiszereikre és foggal- körömmel ragaszkodnak hozzájuk? Mi pedig azt gondoljuk, hogy a miénk biztos rosszab:((

csakBea írta...

Nálam ez sajnos pénzkérdés. Ha olcsóbb a külföldi, hááát... Amúgy amit írsz az azért van, mert régen a "nyugati" termékek valóban jobbak voltak, szerintem ez rossz beidegződés...

BoGyo írta...

Igen, még mindig erôs ez a hatás:( De ha vsak az élelmiszerekre, zöldségekre, gyümölcsökre gondolunk, abban kimagaslóak vagyunk.

csakBea írta...

Azt azért nem tudom elképzelni, hogy valaki a magyar élelmiszer helyett a külföldit veszi, ha ugyanannyiba kerülnek. Van ilyen?

BoGyo írta...

Sajnos már futottam bele ilyen emberekbe. Akik teljes meggyőződéssel húzzák le a hazai dolgokat:((