2012. március 14., szerda

"Gyönyörűségeim"

Nőnapi ajándék:)
Fantasztikus sikereket könyvelhetek el a kis magoncaim terén. A csírázási százalék erősen közelít a nullához. A mocsári hibiszkuszból eddig összesen 3 kelt ki (a nem tudom mennyi magból, de lényegesen több volt mint 3). Ezekből sajnos egyet tönkre tettem. 
Ez a mocsári hibiszkusz (legalábbis remélem)
A szintén népes mályva magból pedig csak 1 db kelt ki. 
Vasárnap vetettem még paradicsom és virág magokat, ezek természetesen még meg sem mozdultak, de nem türelmetlenkedem. Viszont az előzőekkel kapcsolatban az a tapasztalat, hogy csak a vízben áztatott magvacskák kezdtek mozgolódni.
Nézzük az erkély kertet.Vetettem spenótot, ruccolát és galambbegy salátát. Sajnos elfelejtettem, hogy mit hova. Ebből a háromból eddig kettő kezdett el csírázni. Jó lenne tudni, hogy melyek ezek:) A harmadik meg sem mozdul.
Ismeretlen vmi, de legalább keleget
Még egy ismeretlen

4 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Az utolsó tűnik rukolának. Ez gyorsan is csírázik és olyanok a sziklevelei, mint két csúcsánál összefordított szív. Hajrá magoncok! És kosárfonó kertészek!

csakBea írta...

Pont így néz ki az én mályva hajtásom is. A tiéd milyen mályva lesz? (Én elfelejtettem, hogy az enyém milyen)

BoGyo írta...

Köszi az azonosítást:)

BoGyo írta...

Sajnos én sem tudom, hogy milyen lesz, mert egy részét úgy kaptam a magoknak, egy párat pedig úgy szedtem az utcán. Sajnos eddig csak 1 db kelt ki. Meglepi lesz, hogy milyen:) (ha életben marad)